Progress II

Leave a Comment

Hai..

Kenapa resign????? so dah masuk progress yang kedua iaitu shop renovation, ha ingat lagi tak yang saya cerita proggress I. Pung pang punya pungpang settle dah bab shop rental contract and the latest one baru settle pemasangan grill pintu shop. Saya sangat particular about beli barang ke bayar pape jelah, saya akan make sure bayaran tu berbaloi dgn hasil or barangnya!!! so untuk grill pintu je pun tp saya call 6 orang welding man untuk compare harga. Cari punya cari semua caj RM350 and above untuk satu pintu je kot MAHALNYAAAA!!!! besi bodoh je kot..Tiba-tiba teringat pernah ambil flyers about welding ni dalam peti pos, so saya call then brother ni bagi RM220, ok after few minute brother tu text and said RM190 dia bagi dan punya teruk saya minta tawar lagi RM 150 (bab tawar menawar ni jarang mengecewakan..ahaks). Kebetulan rabu cuti depavali saya pun pergi tempat brother ni untuk bayar deposit, P/S untuk semua yang berurusan tempah menempah ke apa jelah yang depa minta deposit korang mesti pergi stalker office ke rumah or apa sahaja yang boleh kita refer kelak. So kalau pape boleh terjah jekan. 


Nilah brother welding tu, saya rekomen dia sebab cepat dia buat and mudah berurusan. Tapi condition saya bagi 8/10 sebab tak berapa kemas but xlah teruk sangat, maybe masih baru lagi buat welding ni. Tapi so far saya berpuas hati !! sesiapa yang berminat boleh contact brother ni  01135487071 / whatsapp (area kajang)  nama x sempat nak tanya..hihiks

Nilah hasilnya.. Not bad kan!!

0 ulasan:

Catat Ulasan